"Щоб почати дистанційне навчання з дітьми з особливими освітніми потребами, треба просто почати", - впевнена керівниця інклюзивних проєктів ГО "Бачити Серцем" Наталя Гладких.
Нормативно-правова база
Закон України "Про освіту", 2017 (із змінами)
Закон України "Про повну загальну середню освіту", 2020 р. (із змінами)
Закон України "Про дошкільну освіту", 2001 р. (із змінами)
Постанова КМУ № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр", 2017 р (зі змінами)
Про затвердження Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти
Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
Корисні посилання
Корекційні програми
Корекційні програми
Компетентності вчителя для реалізації інклюзивного навчання
Розроблення ІПР для дитини з порушеннями психофізичного розвитку
Успішна освіта для дітей з розладами аутистичного спектра. Онлайн-курс для вчителів
Дрібна та артикуляційна моторика в розвитку дітей з ООП: практичний аспект
Асистент вчителя: взаємодія з педагогами та дітьми. Онлайн-курс для вчителів початкової школи
Як оцінювати дітей з особливими освітніми потребами
Особливості освітнього процесу для учнів з порушеннями слуху